Servis zahradní a lesní techniky

Jsme jedinými autorizovanými prodejci zahradní a lesní techniky firmy Husqvarna Česko, s.r.o. v Českých Budějovicích. Součástí tohoto koncernu jsou i značky Mc Culloch, Partner, Flymo a Jonsered. Další odnoží je Husqvarna Construction Products, která přiváží do naší republiky stavební techniku - stroje a diamantové nástroje pro řezání betonu a kamene včetně příslušenství. Husqvarna Česko s.r.o. je také dodavatelem širokého sortimentu zahrádkářských potřeb  Gardena.

Ceník servisních pracíNejčastější dotazySlužby

Patříme též do skupiny autorizovaných prodejců značek:

Partneři

Samozřejmostí jsou opravy motorů Briggs&Stratton a Honda.

Zároveň prodáváme výrobky finské firmy Fiskars.

Jsme také jedinou podnikovou prodejnou výrobků Motoru Jikov Green, a.s. pro celou Českou republiku.

Partneři

Ke všem výrobkům uvedených značek Vám naši odborně proškolení pracovníci poskytnou  kvalitní záruční a pozáruční servis a poradenskou a konzultační činnost.

Pravidelná školení servisních techniků a prodejců jsou zárukou dokonalé znalosti výrobků, dodržování technologických postupů stanovených výrobci při opravách s využitím speciálního nářadí a diagnostických zařízení.

Součástí naší celoroční nabídky servisních služeb jsou především:

  1. Pravidelné prohlídky a údržby strojů
  2. Záruční a pozáruční opravy
  3. Prodej náhradních dílů a příslušenství
  4. Poradenství

Dále poskytujeme:

  1. Výrobu pilových řetězů na míru
  2. Broušení řetězů a nožů do sekaček a zahradních traktorů
  3. Servisní výjezdy - větší stroje, po dohodě s vámi, opravíme na místě nebo sami odvezeme do servisu a následně vrátíme zpět opravené. Pro objednání služby stačí zavolat na tel : 731 441 900 nebo napsat na email: servis@cbproles.cz

Ceník servisních prácí:

Servisní práce ručně nesené stroje -1 hod. 650 Kč
Servisní práce kolová technika (traktory, ridery) -1 hod. 950 Kč
Ostření řetězu (1ks) základní 90 Kč
Ostření řetězu na počkání 130 Kč
Ostření řetězu na pile 190 Kč
Ostření řetězu na pile na počkání 230 Kč
Ostření nože 190 Kč
Čištění karburátoru ultrazvukem 450 Kč
Uskladnění (1 měsíc) při nevyzvednutí stroje z opravy po termínu opravy zdarma
Každý další den 50 Kč
Doprava k zákazníkovi 16 Kč/km

Servisní poplatek za zjištění závady:

Ručně nesené stroje 400-800 Kč dle složitosti
Kolová technika (traktory, ridery) 950-2 000 Kč dle složitosti

Servisní poplatek obsahuje:

  1. Demontáž stroje
  2. Zjištění závady
  3. Vyhledání dílů v systému dovozce
  4. Vyhledání ceny dílů + termínu dodání v systému dovozce
  5. Vyčíslení ceny opravy
  6. Kontaktování zákazníka – vysvětlení opravy + ceny
  7. Uvedení stroje do původního stavu (pokud to je technicky možné)

Při zakoupení nového stroje (do jednoho měsíce) bude servisní poplatek na starý stroj z ceny nového stroje odečten.

V případě nevyzvednutí stroje do 6ti měsíců od ukončení opravy, může firma CB PROLES a.s. se strojem nakládat dle § 2609, Občanský zákoník č. 80/2012 Sb.

Nejčastější dotazy:

Provádíte opravy strojů zakoupených u jiných prodejců?

Opravy provádíme pouze u strojů, u kterých jsme autorizovaným prodejcem (viz výše), na ostatní stroje nemáme k dispozici technické podklady, originální náhradní díly apod.

Je nutné se na servis zahradního stroje objednat?

Jakýkoliv výrobek můžete přinést do servisu na prohlídku, údržbu nebo opravu bez předchozího objednání.

Provádíte servis na počkání?

Jednoduché servisní úkony, jako výměny filtrů a svíček apod. jsme schopni provádět na počkání pouze mimo sezónu Složitější servisní zásahy, které vyžadují ze strany servisního technika více času, není možné provádět na počkání. 

Jaký je termín na vyřízení opravy?

Veškeré opravy se snažíme provádět v co možná nejkratším termínu, obvykle v rámci několika dnů.  Ve špičce sezóny (zpravidla od dubna do července) mohou být však termíny delší, s ohledem na množství servisních zakázek. Proto našim zákazníkům doporučujeme absolvovat pravidelné posezonní prohlídky a údržby strojů, které probíhají mimo hlavní sezónu. Absolvováním posezónní prohlídky a údržby se výrazně snižuje riziko výskytu závady v hlavní sezóně, což může ušetřit nemalé nepříjemnosti.

Jaká bude cena opravy?

Předběžnou cenu opravy stanoví přijímací technik servisu na základě fyzické prohlídky stroje při jeho přijímání. Podrobný rozpočet opravy vypracuje servisní technik po kontrole stroje přímo na servisu.

Na co se vztahuje záruka?

Záruka je poskytována od výrobců všech značek, které zastupujeme, na všechny vady výrobní nebo materiálové povahy, které se v době zákonné záruční lhůty (2 roky) nebo prodloužené záruční lhůty (5 let) vyskytnou na zboží. Záruční doba platí samozřejmě pro všechny součásti a díly stroje resp. zboží. Je-li však v důsledku např. běžného provozu výrobek opotřeben nebo v důsledku mechanického působení nebo nesprávného používání poškozen, pak to nelze považovat za vadu výrobku. Za takové poškození nemůžeme odpovídat a věc tedy nemůže být opravena v rámci záruky bezplatně.

Jak reklamovat výrobek?

Výrobky, které zakoupíte v naší  prodejně, je většinou možné reklamovat v celé síti autorizovaných prodejců daných značek po celé republice. Pokud se domníváte, že výrobek má vadu výrobní nebo materiálové povahy přijďte do prodejny CP PROLES a.s., K. Světlé 2447, 370 04 České Budějovice uplatněte reklamaci a předejte výrobek k posouzení. Spolu s reklamovaným výrobkem je nutné předložit potvrzený záruční list nebo doklad o koupi. Po uplynutí 2 let záruky je nutné předložit potvrzený záruční list.

Vztahuje se na ohnutou klikovou hřídel záruka?

Je nutné si uvědomit, že sekačka je určena k sečení trávy a k tomuto účelu jsou dimenzovány všechny její díly. Pokud dojde k poškození klikové hřídele, jedná se zpravidla o důsledek nárazu nože na pevnou překážku (obrubník, kámen, kořen stromu, krtina, apod.). Takové poškození nelze považovat za výrobní, nebo materiálovou vadu a proto se na takové poškození záruka nevztahuje a výrobek nemůže být opraven bezplatně.

Služby

  1. Prodejna i servis na jednom místě 
    Vedle kvalifikovaného prodeje máte u nás na jedné adrese jistotu i profesionálního servisu. 
  2. Sestavení a zprovoznění zakoupených strojů
    Zakoupený stroj vám sestavíme, připravíme k plnému provozu, seznámíme vás s jeho obsluhou, nutnou údržbou a předvedeme všechny jeho funkce. Podle povahy stroje provedeme vše buď v prodejně, nebo přímo u vás doma na zahradě.
  3. Splátkový prodej
    Jsme poskytovatelem splátek od splátkových společností ESSOX, HOME CREDIT a CETELEM. Naši proškolení pracovníci jsou schopni poskytnout Vám splátkování na míru.
  4. Platební karty
    Platební karty
    Bezkontaktní platby
  5. Dárkové poukazy